Cinas Creationer!

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Carina - 24 september 2011 16:32


Nu var det länge sen jag bloggade (igen!). Skyller som vanligt på jobbet och allt runt det. Var faktiskt i Stockholm i förra veckan, mina fötter lär aldrig mer bli vad de en gång var... ;-)  Jag har trampat halva Stockholm runt! Kul, intressant men ganska skönt att komma hem igen :D


Har faktiskt kommit ihåg att fotografera (en del) alster, visst är jag duktig? [Klappar mig själv på axeln.]


ATC-kort med tema "Höst" till en swapp på ATC Sverige. Det är fyra (eller ev bara tre) likadana kort. Man skulle beskriva vad hösten innebar, så konstigt att jag valde den stressande klockan (ha-ha).


 


Sen kommer några bilder på en altrad burk som jag egentligen skulle ha hunnit med till CountryScraps månadstävling (augusti) men... ja, tanken var ju god i alla fall!


     


Istället så får minsta guddottern denna som födelsedagspresent, di små liven brukar uppskatta innehållet mer än utsidan (förstår inte varför???!!!! ;-)) 


Sen har jag gjort varsitt metal tape-kort till mina två scrappande jobbarkompisar, glömde att fotografera, är nästan klar med två andra metal tape-tavlor till släktingar (lovar att visa upp dem när de nått mottagarna :-) och så håller jag på med lite tävlingsbidrag som jag förhoppningsvis kan visa upp nästa gång jag bloggar.


Nu ska jag fortsätta pyssla! Ha're gôtt!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards