Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Lådkort

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigmålade motiv att välja bland. Alltid bra!


Ja, just det ja - kortet! Det är en hänglastämpel (en favorit bland många andra :) - gillar henne då hon har något tuffare attityd... Eller vad tycker du?


 


och även här en bild på insidan. Det är minimalt med dekorationer eftersom jag tyckte att det är synd att dölja det fina pappret, jag har lite svårt att smäcka på fyra lager med papper och dölja de fina mönstren...


 


Vi får väl se om det kommer till något mer innan kortet når mottagaren - vem det nu blir... ;)


 


 
 
sara s

sara s

15 september 2013 14:10

Här har jag aldrig varit förut, hittade många fina kort!
Texten och stämpeln på det här kortet passade ju verkligen bra ihop!

http://enuffes.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Av Carina - 31 mars 2013 15:21

  Vet knappt om jag vågar visa mig här igen efter en sådan lång bortovaro, några eventuella läsare har jag nog inte kvar men jag får skylla mig själv ;)  Uppehållet blev mycket längre än jag hade tänkt mig, jobbade för mycket i höstas och var på vä...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards