Cinas Creationer!

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Carina - 5 september 2011 18:09


Haha, nu blev du nyfiken va?! Jag har varit på workshop med Ingvild Bolme!!! Ja, jag var ju inte ensam direkt utan vi var nog 40-45 glada och förväntansfulla deltagare från hela Norden! CountryScrap hade med sig sin butik och det var där som shoppingen kom in... ähum...


Workshopen var jättebra, lite lätt stressig dock med många detaljer att hålla reda på + att man skulle finjustera öronen så att man förstod norskan. Extra kul var att vi fick låna var sitt verktygsset som Ingvild säljer via Prima. Skalpeller och jag brukar inte vara kompisar direkt men den här var riktigt bekväm att hålla i. Min favorit blev dock Distress tool med både fil, rasp, metallborste, edge scraper och bonefolder :)


Den första layouten vi skulle göra gick riktigt bra men den andra hann jag inte med helt och hållet. Bandet/tråden jag köpt för att sy passade inte till nålen jag tagit med och då hamnade jag på efterkälken så den får göras färdig här hemma!


Kameran glömde jag hemma (suck, vad trött jag blev på mig :() så jag fick fotografera med mobben. Det syns på den fina och skakiga skärpan ;)


Nu blir det måååånga bilder!


                 


Jag var bra mör på kvällen när jag återvänt till hotellet i centrala Uddevalla, inga problem med att sova där inte, ha-ha :D


På den efterföljande träffen så var det två utmaningar, jag gjorde ett kort till skisstävlingen. Blev dock alldeles för trött i ögat så jag packade ihop nån timme innan röstningen.


 

Tack till CountryScrap som gjorde detta till en riktigt RIKTIGT bra helg :D


Ja, det var väl allt för idag - keep a' pysslin' on :)


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards