Cinas Creationer!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Carina - 22 augusti 2011 21:16


är riktigt stort just nu. Kolla in filmerna som finns på YouTube så får du se så mycket läckert som finns där :)  Jag har varit med i en swapp på Svensk scrapbooking, tyvärr så glömde jag fotografera dessa alster men jag kom i alla fall ihåg att ta ett kort på mitt ATC-kort:


 


Det var riktigt kul när man väl hade fått "smak" på det :D


Helgen tillbringades annars i stugan där jag roade mig med att måla! Ja, inte stämpelmotiv då utan staket å sånt, ha-ha. Ska dock försöka sätta mig och måla stämpelmotiv, bra att ha när man ska göra "panikkort" (i sista minuten alltså). Jag måste bara komma iväg lite tidigare från jobbet... hmmm... ;-)


Ha en go' måndagkväll!


 


Av Carina - 12 augusti 2011 19:00


Hellooo peeps :)

I'm back at work after four weeks of vacation but at least I can say TGIF today ;)


I'd like to show you my latest Maggie card which I colored during my vacation. For some strange reason I chose the colors pink, green and yellow ha-ha :D but I think it turned out quite ok...



As always I used my Distress Ink to color her, DP from Melissa Frances I think. 


Have a nice weekend!


 


Av Carina - 9 augusti 2011 19:15


Ja, eller nåt sånt... Semestern är över för denna gången :(  men tursamt nog så var det hällregn och storm den allra sista dagen (det är svårare att lämna paradiset när solen värmen, himlen är blå och havet ligger som en spegel, ha-ha :D). Även om jag har jobbat två dagar så känns det ändå som om jag har "semesterhjärnan" inkopplad. Nåå, det lär väl ändra sig om några veckor när anstormningen av studenter infaller!


Kan visa upp ett bokkort som jag gjorde häromveckan. Har använt mig av spillet från tävlingskitet från Pysseltagen, inget får förfaras vet du väl! ;)


Framsidan:



och insidan:


 


Dags att laga middag, får bli något snabbt & lätt...


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards