Cinas Creationer!

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Carina - 6 mars 2011 21:37


har jag gott om just nu... Inte mindre än fem ATC-swappar är på gång + en receptkortsswapp till Magnolialistan. Sedan har jag ju shoppat på mig "alterbara" lådor och annat smått och gott på mina loppisrundor så nu behöver jag bara extra händer och extra tid ;) Men... vem har bråttom? Inte jag i alla fall! Jag pysslar ju för avkopplingens skull och för min skull (allra bästa anledningen!).


Syster2 fyllde år i fredags och bara för skojs skull så tittade jag in på hennes jobb och lämnade en handgjord godisask. Det är en s.k gable box som jag fyllde med chokladpraliner - det blev populärt :)  Födelsedagsfikat var ju inte förrän dagen efter så hon blev överraskad = kul!   


  


Firandet var lugnt och stillsamt (nåja, minstingen Miranda for runt som en vettvilling i vanlig ordning) med sju olika sorters kakor och hemgjord tårta. Inte dumt alls! Nästa år blir det troligtvis lite mindre stillsamt när hon fyller "jämna plågor", ha-ha :D


  

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards