Cinas Creationer!

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Carina - 16 augusti 2009 12:57


Jaha, så var semestern slut för denna gång. Har haft det lugnt och fridsamt, inga större utflykter och arrangemang under mina fyra semesterveckor. En och annan kortare färd har jag dock gjort, bl.a till Ullared. Hittade parkeringsplats med en gång och ingen kö in till butiken - milda makter! :-)


Förutom det så har det varit mycket sol, salta bad och mysiga kvällar med god mat & dryck - precis som det ska vara på sommaren! Men... nu är det tillbaks till jobbet (har faktiskt jobbat en vecka redan) och vardagslivet igen och så får man drömma om nästa sommarsemester!


Lite kort och annat har det blivit, bl.a ett bröllopskort på beställning som jag tyvärr missade att fotografera, några ATC-kort:


Sommarens skörd av ATC-kort :)


och några vanliga kort (glömde fotografera alla men här är i alla fall några):






Det sista kortet här ovan har med två av mina nyaste stämplar; tjejen från Greeting Farm och textstämpeln från Stämpelboden och den vann jag faktiskt i deras kommentarstävling tidigare i somras :D


Ja, det var väl allt för denna gång - ha en fortsatt skön söndag!


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards