Cinas Creationer!

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Carina - 25 oktober 2009 16:43


Jaha... Så var det nu officiellt vinter här i landet :)  Just här och nu så är det inte särdeles vinterlikt eftersom det har regnat i två dagar (men lika glad för det är jag!). Det tråkigaste är ju att det blir mörkt väldigt fort men å andra sidan så är det perfekt pysselväder ;)


Igår var det "skräpträff" med mina scrappande jobbarkompisar. Jag hade förberett mig och stämplat upp en massa motiv för jag tänkte måla jag! Lite blev det faktiskt gjort (mellan lunch och fika och tjôt) men vi fick boka in en lördag till så att man kan få klart åtminstone några julkort i god tid... Det är skönt att ha motiven färdiga - jag vet ju vad jag ska ägna mig åt på kvällarna den närmaste tiden ;)


Har fått gjort ett kort i alla fall! Detta är till Rosa bandet-tävlingen på Hänglabloggen och jag har som synes nästan allt i rosa (99,9 % ;)  Även denna hängeln inköpt i Partille (bra ställe!). Nu väntar jag bara på att de nya från Karlstad släpps i shoppen. Joo, jag gillar dessa stämplar... :D


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards