Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Längesensist...

Av Carina - 15 mars 2009 19:39

Ja, det kan man väl lugnt säga - skäms lite över att jag inte uppdaterat på så länge. Men NU är jag tillbaka! ;) 


Sååå, vad har hänt sen sist? Pja, den stora händelsen var ju förstås mässan i Göteborg nu den 7-8 mars! Jag hade turen att vinna en biljett - tack snälla Tingtura - så efter att ha bestämt dag tid å plats så var det ju bara att åka! En miljon människor men helt hysteriskt roligt :)  


Maria efterlyste ju bilder av vad jag handlade så här nedan är inköpen (trooor att det var allt - kan ev ha glömt nån liten sak):


Shopping på mässan i Göteborg!


Och så är det ju så roligt att träffa folk som man annars bara stöter på här på Internet! Maria - jättekul att träffas igen och kul att se den lilla godingen "lajv" :) SasSa - tack för att du hittade stämpeln åt mig :) - och naturligtvis många andra... kul att träffa folk från Svensk Scrapbooking och från butikerna som man har besökt  nån gång ibland... (hrmmm).


Vad mer har hänt sen sist? Jo, jag har varit på spa för första gången i mitt liv! Det var en annorlunda lyxig bortskämd-känsla i fredags ;)  Råkade komma på andra plats i en tävling i lokalbladet och detta var priset! Kan definitivt rekommendera något sådant :)


Och... jag hade faktiskt turen att vinna februaritävlingen (skryt skryt...) hos Kort i Fokus med detta kortet.

 Bidrag till Kort i Fokus - feb 09

Åh, så roligt!! I fredags kunde jag så hämta ut vinsten som kom från Scrapgalen. Tack tack! Jättekul :)


Vinst från Scrapgalen!


Håller på att pyssla en del med croppen på Scrappers så än har jag inget att visa upp från den tävlingen (kommer nog nästa helg!) men kan i alla fall visa bild på några av de ATC-kort som jag gjort färdigt:


ATC x 3!


De är till swappar både här i Sverige och i Norge. Det är så jätteroligt att göra ATC-kort - du måste absolut testa! ;)


Och så idag så hade jag tur att vinna rara Mags PIF! Gör ett litet besök hos henne och kolla in bröllopskortet med kyrka å allt! Snyggt!


Långt långt inlägg men nu vet du i alla fall vad jag har haft för mig den senaste tiden... ;)


 
 
Maria O

Maria O

18 mars 2009 10:21

Hej vännen. Det var verkligen kul som jag srev i förra inlägget. Men det tål att sägas igen. KUUUUUUUUUUUUL att träffas. Det var värst va du hann handla på dej mycke fint. Förstår att pengarna tog slut. Men villken tur du har. Du vinner ju varenda tävling som du deltar i. Du måste ju bli lite bortskämd du. Spa låter skönt. Härliga ATCs. Jag är med på min första swapp nu. Kommer nog bild på det i bloggen nästa vecka hoppas jag.
Kram Maria

http://www.mariasvra.blogspot.com

 
Pippin

Pippin

3 april 2009 12:45

Fina saker du köpt, älskar Basic Grey, har också köpt deras senaste papper.
Kul att du vann i Kort i Fokus. Jag är DT-medlem där.

http://pia-design.blogspot.com

 
Anneth (Lillnettan)

Anneth (Lillnettan)

3 april 2009 14:19

Så roligt att du vann tävlingen hos Kort i Fokus! Skojigt att se ditt kort också - det var nämligen jag som ritade skissen som ni skulle jobba efter! :-D

http://www.lillnettan.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards