Cinas Creationer!

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Carina - 14 augusti 2010 08:18


Egentligen så ska jag inte sitta här just nu - jag har megamycket på gång (se nedan) men jag var bara tvungen att visa en bild på Caths bloggcandy. Visst är det "dräggelicious"?! Och vem skulle inte vilja vara den lyckliga vinnaren? ;)



Pågående projekt, ja...

Det är som ketchupflaskan det här... Ibland så har jag så otroligt svårt att komma igång men icke så nu! För närvarande så håller jag på med: en tag till tematävlingen på Svensk scrapbooking, en layout till skisstävlingen på Svensk scrapbooking, tre (!) kort till månadstävlingen på Scraplagret, fyra ATC-kort till en swapp på ATC Sverige och ett kort till veckans tävling på Just Magnolia!!! Så du förstår att jag egentligen inte har tid just nu med bloggande (duh! ;)  Jag återkommer när jag har lite mer att visa upp!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards