Cinas Creationer!

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Carina - 26 juli 2010 17:46


Tittar bara in som hastigast eftersom jag är hemma över dagen för att "roa mig" (tvätta lite kläder och betala räkningar).


Än så länge har semestern varit bra, fint väder och mycket sol och många salta bad! Jag kan inte påstå att jag längtar tillbaks till jobbet... ;)  Hoppas att din ledighet är lika skön!


När man är ledig så finns det många möjligheter att springa på loppisar - och det gör jag! Har en syster som letar upp de allra flesta i närheten och så åker vi ut på landet och ser vad vi kan fynda. Häromveckan så fyndade jag ett gammalt (men bättre begagnat) nyckelskåp. Det såg inte mycket ut för världen med det där ganska smutsiga träet och fult klet på framsidan. MEN!! det går ju att fixa till! :D

Så här blev det efter jag målat tre gånger, slipat, chalkat, klistrat dit mönsterpapper (GCD:s underbara Ella Blue), lite ovala pärlor och min hemmagjorda blomranka med blekrosa och vita rosor:


  


Och tänk så bra att Svensk scrapbookings tematävling i juli var alter... ;)


Vi hörs om ett tag igen - simma lugnt!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards