Cinas Creationer!

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Carina - 18 april 2010 22:21


Idag får det bli ett snabbt inlägg (varför måste jag alltid vänta till sent söndag kväll?) men jag tänkte bara tala om att jag överlevde barnvaktandet igår ;)

Barnet hade varit på piratkalas tidigare på eftermiddagen och inte sovit middag alls så hon var ganska fridsam :D  Det blev mycket bus, mycket pusslande och sen gick hon snällt och sussade! Jag kom inte hem förrän vid 2-tiden på natten så idag har jag inte direkt varit pigg...


Nåväl, första bidraget är till Ett trykk (Trykkpressa) och deras aprilutmaning. Det skulle vara ett alster i grönt och beige och handla om vänskap. Citatet är från William Shakespeare så jag har inte hittat på det själv ;) Gjorde ett stafflikort - gillar verkligen denna kortvarianten!


    


Nu i helgen har det ju varit CC hos CountryScrap. Jag gjorde faktiskt tre bidrag men pga "missöden" med distressfärg och utspillt kaffe så bidde det bara ett...



Det är Miranda ute på vårpromenad (från förra året) - snoret rinner men hon är lika glad för det :D  Vi gjorde ju ett besök hos de älskade hästarna, då står hon ut med mycket (ha ha :P)


Natti!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards