Cinas Creationer!

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:


 


Jag skulle bara vänta på datum och andra uppgifter och så förstås vilket namn föräldrarna hade bestämt sig för (det har ju hänt att ett "säkert" namn har ändrats efter födseln ;)


Och vad händer...?


Det blir en liten tös istället! Jomenvisst, tji fick jag (haha :)) men eftersom allt gick bra så blev det ju väldigt lyckat ändå trots att jag fick kasta mig över mina råååsa saker istället:


 


Tur att man är försedd sedan innan med sådana tillbehör (det finns ju en och annan flicka i familjen om man uttrycker det milt...). Så, Emilia ska nu det nya underverket heta och att döma av den mobilbild hennes mamma skickade så är det ett vackert barn!


Så kan det gå ;)


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards