Cinas Creationer!

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Carina - 30 april 2012 10:53


Nu verkar det väl ändå att våren har kommit för att stanna? Flera dagar av sol nu och snart kommer också värmen = sköönt!!! :)


Här är mitt senaste alster, ett bidrag till K-Designs aprilutmaning. Hon hade (i mitt tycke i alla fall) det perfekta pappret till fotot nedan. Det är äldsta systerdotterdottern (puh!) som piercat sig i näsan. Ja, *hon* tyckte ju att det var fint men vad hennes mormor tyckte och sa - det ska vi inte tala om här ;) Lite därför jag valde rubriktexten, hon är fin hur hon än gör!


 


"Ramen" bakom fotot har jag stämplat med en Primastämpel och VersaColor Copper. Det syns förhoppningsvis bättre på nästa bild. Hon är absolut ingen "rosa flufftjej" så det är därför jag valt bruna toner, kopparfärgade metalldekos (fjärilar och blomma), bling från Prima och lite annat smått o gott!


 


Syns lite bättre här, va? :)


Ha de' gôtt!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards