Cinas Creationer!

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Carina - 26 februari 2012 17:11

Rena vårvädret här de senaste dagarna! Sol, blå himmel, varmt (nja, 6-7 grader plus i alla fall ;) Det har varit alldeles underbart! Längtar efter våren - vill ha NUUU, ha-ha :D


Trots det fina vädret så har jag haft ett rejält "pysselanfall", gjorde bl.a färdigt ytterligare ett bidrag till Scrapgalens CC + ett kort (som iofs blev misslyckat - se nedan). Men först, layouter!


Detta var ett CC-kit som jag köpte och där vi var ålagda att använda en bit av allt som vi fick med i paketet :) Har härjat vilt med saxen som ni förstår... Faktum är att det är lättare numera att sätta saxen i papper än vad det var för nåt år sen!


Bilderna är från Londonresan i nov-dec förra året och eftersom jag inte har tjejjernas tillstånd att publicera här i bloggen så har jag suddat ansiktena (det är idel leenden kan jag tala om ;)


 


Nästa layout är gjord en en skiss, eller rättare sagt: tolkad av mig till det här. Det är EllaBella som försöker äta blåbär med sked, lyckas sådär och upptäcker att det är mycket lättare att använda fingrarna (och då ser man ut på det här viset efteråt, ha-ha :D)


 


Har även gjort ett misslyckat kort... Tog fram en av mina fiiina hjärtservetter, mistade med råååsa och skulle ha den under de andra motiven. Vad hände? Jag glömde av den och klämde dit de andra motiven först. Dumma... :( Ja ja, s-t happens som det heter!


 


Har shoppat lite blommor hos WOC - fina va?!


 


Dräggelicious! ;)


Ha en fortsatt skön söndag...


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards