Cinas Creationer!

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Carina - 19 februari 2012 21:30

Ja, då passar jag på att blogga :)


Inte mycket har hänt sen sist, jag har några småsaker att visa upp nedan. Fast... du har väl inte missat att Scrapgalen har CC denna veckan? Där hänger jag då och då och försöker få färdigt bidrag, ha-ha :D  Vi bjuds på så mycket inspiration så jag blir alldeles "stööörd", vill kludda med färger och medium, limma hitan å ditan och göra det NUUUU. Men jag får spara den känslan, söndag kväll = förbereda sig inför jobbet imorgon så att man är pigg och nyter ;) Ja ja, jag brukar säga att "huvudsaken är ju att jag är där" (tihi ;))


Nu mina små alster! Först ut är en LO som jag hade tänkt (jag tänker ju så mycket ibland...) att få med till en tävling i januari. Nä, jag hann inte men jag gjorde klart den i alla fall! Gillar verkligen detta fotot på EllaBella när hon tar sitt livs första utomhusbad (balja på bordet). Gult o rosa, häftig kombo va?!



Här är en närbild på gullungen :)


    


Sen satt jag en eftermiddag och prövade på det här med kuvertalbum (basen är tre C5-kuvert). Blev lätt fångad och gjorde faktiskt klart allting den dagen. Detta ska jag nog testa igen men med andra slags papper (har ju en del papper... ähum...).


Framsida:



En av insidorna med några av tagsen som sitter i fickorna:


  


och här försökte jag ta en översiktsbild för att det skulle bli något mer begripligt (hoppas jag ;))


  


Gaaahhh, nu är det dags för kudden igen!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards