Cinas Creationer!

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Carina - 16 december 2011 19:15


Färdig med julkorten... Färdig med julmarknaden... Färdig totalt... Behöver ledighet nu ;) Det har varit en tid av hets å stress med att få allting klart till julmarknaden som höll på att blåsa och regna bort men vädret höll sig i skinnet, puh. Regn och papper är ingen bra kombination om man säger så... ha-ha :D 


Självklart så glömde jag att fotografera bordet med alla alster, typiskt mig! Tursamt nog (?) så fick jag ändå nedanstående kort på bild:


1. Magnolia i vinrött


  


2. Lili of the Valley, också i vinrött


 


3. Kort med en av Marianne Designs underbara dies!


 


4. Mera Magnolia (suddigt jag vet... :()


   


5. Magnolia både stämpel och dies (jag är galen i gatlyktor :D)


 


6. Slutligen... Magnolia som hänger och dinglar i snöret ;)  Ytterligare ett kort där jag följde skissen hos Svensk scrapbooking nu senast.


 


Pust... Även om jag gillar julen och gillar att hålla på med julalster så ska det bli liiite skönt att lägga undan alla jultillbehör nu :)


Stressa lugnt!

 



Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards