Cinas Creationer!

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Carina - 23 november 2011 17:30


Lost in space kanske? Men bara nästan, ha-ha... Börjar bli lite tjatigt det där med att jobbet äter upp min fritid men vad ska jag säga? Det är ju sant :)  Sen fick jag tyvärr en elak släng av dagisbaciller och dessa är ju inte att leka med! "Barnsjukdomar" i vuxen ålder slår tio gånger hårdare så jag har varit rejält däckad i nästan två veckor (synd om mig, va?!).


Fast nu är jag tillbaks med inte mindre än fyra nya alster (och inte vilka alster som helst utan nästan bara tävlingsalster! :))


Vi börjar med bidraget till Bildmålarnas Challenge 12 där man skulle ha med en av deras stämplar + glitter (och ni som känner mig vet att jag gillar bling på korten ;)) Vet inte om det syns så tydligt men jag har även glittrat i ljuslågorna!


 


Stämpeln på tävlingsbidrag nr 2 föll jag för redan förra året men jag tyckte (då!) att jag hade tillräckligt många julstämplar. Man inbillar sig tydligen så mycket... ;) Det här kortet är till Challenge 121 hos Lili of the Valley - visst är väl stämpeln supersöt?


 


Tävlingsbidrag nr 3 är till Svensk scrapbookings novembertemautmaning (puh) som denna gången var "julkort". Ett så här enkelt julkort har jag nog aldrig gjort innan! Brukar ju alltid ha med åtminstone liiite blommor men icke sade Nicke denna gången!


 


Sist men inte minst, ett otävlingsbidrag, en av de populära brevlådorna (var ju tvungen att testa!). Jodå, det gick ju bättre än jag trodde att vika och limma. En rejäl charm som får tynga ner locket ska till också - sen är jag nöjd :)


 


Förhoppningsvis så hinner jag blogga några andra alster innan jag åker till London i nästa vecka :D


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards