Cinas Creationer!

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Carina - 28 september 2011 19:45


har det blivit alldeles för tidigt tycker jag! Vart tog vackra september vägen? Regnat bort antagligen ;-) men visst är det lite tråkigt att det blir mörkt redan vid 7-tiden på kvällen nu...


Jag har roat mig med ett bidrag till månadstävlingen hos Svensk scrapbooking som hade temat "småkort". Här kommer måååånga bilder :-)


  


Alla korten samlade ovan. Nedan närbild på ett av korten, insidan (gjorde insida på alla!) och så den "hemmasnickrade" asken. Eller ja, hemmavikt i alla fall, ha-ha.


           


  


Måste bara visa en närbild på den söta söööta bilden jag hittat hos The Graphics Fairy! En riktig skattkammare för den som gillar vintagebilder och annat kul!


Vad mer har jag hittat på då? Jo, jag har målat och dekorerat krukor! Näe, jag har inte blivit knäpp ;-)  Tyckte bara att det såg så läckert ut... Mina alster duger tycker jag nog, ha-ha:


  


Funderar på om jag ska spraya dem med något så att de blir lite blankare... Eller ska jag pröva med decoupagelack tycker du? Hmmm, får se!


Ha en fortsatt underbar onsdag!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards