Cinas Creationer!

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Carina - 26 juli 2011 20:09

Japp, it's me again...


Idag tänkte jag visa upp minialbumet som jag gjort till Pysseltagens juliutmaning. Vi som ville tävla köpte ett speciellt kit som vi fick skapa valfritt alster av, huvudsaken var att man hade med något/någon del av allt det som ingick i kitet (se här).


Nåväl, jag funderade en stund eller två och bestämde mig sedan för ett minialbum där jag kunde klistra in bilderna från "kidnappningen" (se tidigare inlägg om födelsedagsfirande för Syster1 + Svåger1!). Minialbumet har jag gjort av ett 12x12"-papper, vikt och skurit det så att det till slut blir 3x3". Gjort tag pockets för vissa fotografier och de andra har jag klistrat direkt på albumsidan.


Sluttjatat - visa bilderna nu ;-)


Framsidan:



Bild från Gunnebo, bakom så ser du en av mina tag pockets med bilden/tagen som är istoppad



Rosa champagne - vad annars? ha-ha :D



En av mina tags/bilder



Fick en kul dekoration i form av en galge men jag hade ingen aaaning om vad jag skulle använda den till. Kom dock på nedanstående "knorr"... ;-)


  


Nu är det snart slut...



och här är baksidan!


 

Pust! Ungefär 42 gånger så morrade jag och tänkte att "varför gjorde jag inte ett vanligt kort i stället?"... men till slut blev det ju bra och Syster1 med make blev glada för detta :D


Hörs snart!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards