Cinas Creationer!

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Carina - 15 juli 2011 11:54

Hej hopp i regnskvalandet!


Visst är det ganska mysigt när man kan sitta inne och höra regnet som trummar på rutorna, koka sig en kanna te och pyssla lite? Ja, jag tänkte väl det :)


Idag visar jag upp ytterligare några alster som jag fått färdigt. Börjar med ett enkelt nostalgikort med söt vintageflicka:



och fortsätter raskt med en brev/korthållare som jag köpte på en loppis, målade om och "dekopaschade" :D  Lappen med PostCard blev för vit till den gråa färgen men det är inget att göra nåt åt, änglarna blev ok i alla fall... Liiite pillrigt att klippa ut dem, pust!



Pringles är ingen jättefavorit hos mig men jag gillar deras miniburkar så om nån bara äter upp innehållet så tar jag gärna burken ;-) Ja, det är en sådan burk som jag altrat. Tänkte först dekorera den med blommor å spets men... näe, jag tycker att den är snygg som den är!


    


Man kanske kan ha den som sparbössa? "Tid är pengar" eller nåt sånt, ha-ha :D


Ha det underbart!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards