Cinas Creationer!

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Carina - 21 juni 2011 21:01


Sill, nubbe, blommor i håret och fåniga lekar... Kan det finnas något bättre? :) Nä, tänkte väl det. Tyvärrr så verkar ju inte vädret vara strålande men huvudsaken är ju faktiskt att humöret är strålande! Sen så löser det sig alltid!!


Svensk scrapbooking har haft midsommarcrop sen den 17/6 och stora planer hade jag men två ynkepynke bidrag är allt jag hinner med (mellan jobbet, jobbet och så det där som kallas... öh.... ja just det! sömn!).


Det första är till en färgutmaning:


  


och det andra var till en kortskissutmaning:



Vad mer har jag hittat på (inte till croppen då förstås!)? Jo, jag har "piggat upp" min termosmugg, tyckte att den behövde bli scrappad ;)


 


Har även roat mig med att göra en canvastavla/-layout, några lådor (gable box) och så har jag fortsatt att måla loppisfynd... Nån gång blir jag väl klar!?


Ha nu en riktig skön midsommar!

Kram


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards