Cinas Creationer!

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Carina - 29 maj 2011 19:34


kommer livet - eller rättare sagt jobbet! - emellan... Den senaste månaden har jag jobbat som en galning, varit på resor och knappt hunnit hem innan jag gav mig iväg igen. PUST!!! En kväll i förra veckan när jag skulle backa ut från garaget på jobbet så visste jag uppriktigt sagt inte ens åt vilket håll jag skulle vrida på ratten för att undvika betongpelaren. Hallå eller!!! Dags att stanna upp litegrann och bara vara ;)


Det här är det första färdiggjorda pysslet jag har gjort på länge! Syster2 ville ha en canvastavla med änglar på och tja, canvastavla fullkletad med färg och annat smått och gott och *en* ängel/kerub, ti-hi :D



Nämnde jag att jag kluddat med färg? Jag har dessutom gjort en rund ask för förvaring av mina spetsar. Vådligt rolig att göra men det tar ju tiiiiid... Göra ask, grundmåla, måla insidan, måla utsidan och så all denna torktid mellan alla grejjer! Det är inte underligt att det inte blev mer än den här. Fast lite läcker tycker jag nog att den blev :D


       


Å krackelerad blev den också!


 

Det blir mer jobbresor i nästa vecka så jag vet inte när nästa pysseltid infaller men förhoppningsvis gör den det (jag behöver göra några kort, ha-ha!).


Ha de' tills vi syns igen!!!

 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards