Cinas Creationer!

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Carina - 1 maj 2011 19:22


Lång tid inte se! :)


Jag hoppas att ni hade en trevlig påskhelg och dessutom en skön Valborgsmässoafton!!! Påsken spenderade jag vid kusten och det var sol, blå himmel och salta bad... Nä, nu ljög jag! Fast bara om badet, det såg så inbjudande ut med ett dopp i havet men när temperaturen uppmättes så visade den bara 7-8 grader plus så jag väntar nog ett tag till, hi-hi :D


Idag har jag faktiskt inget papperspyssel att visa upp - inget pyssel alls faktiskt! Jag målar på diverse träattiraljer just nu och uppriktigt: hur kul är det att titta på färg som torkar? Nä, just det :D  Som ni förstår har jag besökt x antal loppisar igen och "fyndat" saker som jag nu håller på att altra (måste grundmåla först bara!). Så småningom blir det förevigat och publicerat här i bloggen - lovar!


TIlls dess, ha en fortsatt skön vår!


 


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards