Cinas Creationer!

Alla inlägg under april 2011

Av Carina - 3 april 2011 15:58


kan man lugnt säga att denna tjejen har - i överflöd ;)  Det är en av de senaste hÄnglastämplarna som jag köpte för ett tag sen och när jag sedan hittade textstämpeln (CC Design) så var ju färgen given (ha-ha). Tegelväggen har jag stämplat med Primas clearstamp och Distress Ink Weathered Wood för att få fram en förhoppningsvis lätt sliten vägg... Ja ja, det var i alla fall så jag tänkte :D


I'm entering the card in the Just Magnolia Challenge, "Anything Goes" with the option of adding buttons - which I did! and pink of course ;)



Annars? Våren verkar faktiskt ha fått fäste, idag är det nästan 10 grader varmt fast det är grått och regnigt (men den sista snön är snaaart borta!). Visst är det underbart när den skira grönskan börjar synas? Jag längtar :D


 

  

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards