Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Här är jag!

Av Carina - 31 januari 2011 17:26


Ja, ni började kanske undra: ”Var har hon tagit vägen?” Svaret är enkelt: jobb, jobb och mer jobb. Nu börjar det dock att lugna ner sig något så att jag kan ägna mig åt annat igen!


Jag har några kort att visa upp, dessa skulle vara tävlingsbidrag men jag missade helt enkelt inlämningsdatumen (joo, allihop!). Lite störigt men som det heter – det är smällar man får ta ;)


Först ut är ett kort som skulle vara i grönt och orange till en challenge på någon Magnoliablogg har jag för mig. Färgkombinationen var kanske inte alldeles enkel men när jag rotade igenom mina papper så hade jag faktiskt ett papper i orange och grönt :D



Sedan kommer beställningskorten. Kort nr 2 ”anpassade” jag lite till en (missad) tävling på CropStop-bloggen:


  


Kort nr 3 blev ett stafflikort och här har jag helt glömt vilken tävling det gällde (teflonminne är bara förnamnet!):


  


och slutligen kort nr 4 som jag bara gjorde! Inget tävlingsbidrag för jag tänkte att jag missar väl det också:



Pust! Det händer ändå saker i tickern (100 alster - sedan shopping) för jag har faktiskt gjort klart 70 alster! 30 till och sedan blir det shopping... :D  Ärligt talat så har jag inte sååå mycket på min shoppinglista: gillar Fikaserien, några nya Magnoliastämplar (minisarna kanske), en och annan dies. Dessutom så får jag ju spara lite till Göteborgsmässan i mars! En av mina favoritbutiker - Scraplagret - kommer dit så då blir det väl lite nya Primasaker i shoppingbagen! :)   


Nä, sluttjatat för idag. I morgon är det februari - redan! - bara några månader kvar till den riktiga våren med sol o värme (dream on... ;))


  


 
 
Malin Erika

Malin Erika

1 februari 2011 11:26

Fina kort! Särskillt det sista tycker jag är jättesnyggt. Jag har också den stämpeln men inte använt den än.

http://malinerikaspyssel.blogspot.com

 
Mikaela

Mikaela

1 februari 2011 19:36

vilka fina kort!

http://pysselterapiochlivsgladje.blogspot.com

 
Helena

Helena

2 februari 2011 11:33

Vad fina kort. Jag ska nog också till mässan i göteborg. Vi pratade om att samåka ett gäng igår. Alltid trevligt med mässa :)

http://www.landstoken.se

 
Cath.

Cath.

2 februari 2011 22:12

Superfina kort! Jag gillar det sista lite extra! Ååå, vad skönt, jag är inte ensam alltså! Teflonminne är ett vedertaget begrepp här... och det där med att göra till utmaningar som hoppsan, jag hann inte fota och lägga upp i tid och dessutom länka... ah, det är min vardag! Men det är ju ändå tur att det finns lite utmaningar, annars så skulle väl knappast något bli gjort!
Kramar i massor!

http://cathspyssel.blogspot.com

 
Maria

Maria

3 februari 2011 17:50

Så många fina kort du gjort. Gillar ditt bara för att kort , en favvis bland dessa 4 st.
Synd att du inte hann in med dom på utmaningarna. Men kanske nästa gång??
Jag ser oxå fram emot mässan i mars.
Inte för att jag eg behöver något, men det är så roligt att se bekanta ansikten och byta några ord.
/Maria

http://http:/distresseddesserts.blogspot.com

 
Lisa-olsi

Lisa-olsi

5 februari 2011 09:01

Fyra jättesnygga och söta kort.
Du har något att hämta i min blogg.
Lisa

http://olsi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards