Cinas Creationer!

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Carina - 16 januari 2011 15:36


på två kort häromveckan (mina arbetskamrater tycker lite synd om mig - tror jag - för att jag inte får shoppa förrän jag gjort 100 alster ;))  Jobbarkompis H har två syskonbarn som fyller år i slutet av januari respektive början av februari och pga vädret kunde jag sätta mig med dessa igår. Det har nämligen varit tråkigt väder i helgen, snöstorm igår och skyfall (regn) idag = all snö borta men isen är kvar, usch!


Korten, ja! Det första kortet ska jag ha med till CropStop challenge # 2 (Add some Stickles, which isn't at all difficult since I'm a "Stickles addict"... ha-ha :D  I have put Frosted Lace on the flowers and the letters/numbers and Icicle on the tiara. And if you didn't know, it's a Magnolia stamp - isn't she adorable? :))



Kort nummer två är till en fotbollskille, jag gjorde ju ett GAIS-kort förra gången men här är det IFK Göteborg som gäller (blåvitt alltså :)



Klippte framsidan så att det skulle se ut som en (fot)boll och insidan ser ut så här:



Nu har jag bara 35 alster kvar innan jag får shoppa... snart snart... :D


Skön söndag på dig!


           


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards