Cinas Creationer!

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Carina - 9 januari 2011 16:47


Jo, jag vet att jag gnällde för ett tag sen på all snö men vädret i helgen var ju inte sååå roligt (hällregn) heller. Enda fördelen var ju att en hel del snö försvann ;) Ja jo, en annan fördel är förstås att det är helt legitimt att sitta inne och pysselsätta sig - och det har jag gjort med besked!


Vad sägs om ett bidrag till Alotas tävling Stamp-Ribbon-Bow (Alota 50)? Här är ett (beställnings)kort där jag har med stämplat motiv, band och en rosett:


  


Eller kanske tolv bokmärken? Tänkte jag skulle pigga upp (?) arbetskamraterna igen...



Ja, jag vet att bilden kunde vara bättre men om du kisar lite med ögonen så syns det nog vad det är (ha-ha, rolig jag var nu va?).


Har mer att visa men de ligger "på tork" just nu och det går inte så bra att fotografera i lampsken. Nödfall men inte om jag får välja ;)


Ha en fortsatt trevlig söndag!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards