Cinas Creationer!

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Carina - 6 januari 2011 16:20


Ja, på snön alltså :(  Så ilsket som jag blänger på den så borde den smälta - typ NU!!! Tacka vet jag plusgrader! Blä för snö! Okej, det var dagens arga utbrott... ;)  


Jag har varit ledig idag så då har jag pysslat till det lite till veckans utmaning på Just Magnolia. Tyckte att den altrade telådan (se inlägg längre ner i bloggen) blev så käck så jag gjorde en till :D  Den här telådan fick "kinesiskt stuk" över sig och då passade ju denna Magnoliastämpeln perfekt (den föll jag för första gången jag såg den):


     


Jag har fyllt den med gröna tepåsar - grönt te alltså ;) - och här kommer en liten närbild på locket (även blommorna kommer från Magnolia):



Tyckte att klockan längst ner passade så bra (teatime), ha-ha :D  Systerdotter1 fick denna eftersom hon gillar grönt te.


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards