Cinas Creationer!

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Carina - 2 januari 2011 15:41


och nytt pyssel ;)


Hur var nyårsafton då? Firade lugnt och stillsamt (som undertecknad) eller med en jättefest? Hur du än firade så hoppas jag att det blev en bra kväll! Jag var ju hos Syster2 och åt god hummer + kungskrabba och drack gott vin så jag kan inte klaga :D 


Jag har lite nytt pyssel att visa upp! Först några små väskor och ett "lådkort" som jag gjorde för skojs skull:



Jag gillar att ha ett litet lager av små kort/gåvor för ibland kan man behöva något snabbt och då är det bara att öppna "skattkistan" och se vad man har...


Har även gjort ett enkelt tackkort med söt Magnoliastämpel:



I morgon är det jobbdag igen, hua vad de lediga dagarna går fort! Det har varit jätteskönt att vara ledig men nu ska det faktiskt bli skoj att gå tillbaks till jobbet igen!


Ha de'


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards