Cinas Creationer!

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Carina - 27 december 2010 11:52


Hej å hå! Hoppas att helgdagarna blev precis som du hoppades på! Jag firade både julafton och juldag hos Syster1 och det var mycket trevligt :)  Julafton fick en extra knorr då bostadsområdet hade drabbats av en vattenläcka = inget vatten i huset men vi överlevde det också :D


Köpstopp ja! Jag har gått med i utmaningen "100 alster - sen shopping" på Svensk scrapbooking! Mina släktingar envisas med att säga att jag har så mycket saker nu så att jag kan öppna egen scrapaffär (Vem? Jag?? Förstår icke detta :P) men... jag insåg att jag måste göra åt lite saker innan det växer mig över huvudet! Tursamt nog så startade jag några dagar före jul så jag kunde "brassa på" med att göra julklappsetiketter och små tetrapakförpackningar som barnen fick (fyllda med godis) så då rasslade det till lite i tickern, ti-hi :D


Här är bild på några av mina tetror och etiketter:



Synd bara att jag inte började att räkna före julkorten... Synd också att jag nu missar alla trevliga scrapreatillfällen - de flesta scrapaffärer har fåniga mellandagsreor med finsaker som jag hade kunnat tänka mig. Ja ja, det kommer väl fler tillfällen!


Vi hörs :D


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards