Cinas Creationer!

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Carina - 21 december 2010 21:52


Dubbla vantar, dubbla halsdukar, ylletröja, raggsockar... Är det nån som känner igen sig? I morse var det rejält kallt när jag väntade på bussen men det var också otroligt vackert ute (såg ut som ett julkort :)


Jag har ett litet bidrag till Pysseltagens decembertävling att visa upp idag. Det är en altrad låda (innehöll en gång tepåsar) som jag klätt med papper och "punchat till" (tävlingen hette punchmania, ha-ha :D ) och här är två sidor i alla fall:


     


Det är menat att bli en julklappsförpackning (ja, har man inget annat så altrar man befintlig låda!).


I helgen testade jag även att vika till ett fodral till ett notisblock och det gick ju ganska fort och bra så då gjorde jag ett till... och ett till... och ett till... och... ja, det blev sju stycken efter ett tag :)  Dessa fick mina jobbarkompisar - bara för skojs skull:


  


Perfekt sätt att bli av med lite spillpapper och annat smått o gott som man har (hade) i lådorna ;)


Nej, det är dags för kojning, en dag till att jobba före jul - sen är jag ledig!!! 


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards