Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Sunday before Christmas...

Av Carina - 19 december 2010 16:58


and I have a few cards to show you today :)


First, a card for the Magnolia-licious Challenge Blog color challenge where we had to use the colors PINK-BLUE-GREEN and guess what!?! I actually had a DP in those colors :D  This is a Z-fold card, that's why the photo is a bit funny... Of course I've used a Magnolia stamp, isn't she gorgeous?


  


The second card is for the Simon Says Challenge Blog and here we had to create a card in BLUE-SILVER-WHITE and here I've used an Alota stamp (I think it's Alota) and one the the adorable mini stamps from Hänglar o Stänglar:


  


The third card is for Wild Orchid Challenges and for this card we had to use the colors PINK-SILVER-WHITE! I used another one of my Magnolia stamps (too cute aren't they?) and Magnolia paper lace around the card:



Phew... now I've definitely finished making Christmas cards! :D


--------------------------------


Jag hade ju den stora turen att vinna Stephis tävling om ordspråk (se tidigare blogginlägg) och fick en väldigt fin textstämpel (Tim Holtz) - tack! :D   och igår hade jag ännu mer tur när jag vann Scraplagrets adventsutlottning och fick en ny  Magnoliastämpel - jippiiii :)))  Sen vann jag även 23 kronor på Lotto... turen förföljer mig just nu, ha-ha ;)


Ha en fortsatt skön söndag!


  


 
 
Cabio

Cabio

20 december 2010 08:55

Beautiful cards and lovely design :o)
Hugs,
Cabio

http://cabioscraftcorner.blogspot.com

 
Mandy

Mandy

20 december 2010 23:15

Cina these are all such beautiful cards, love them.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for our blue, silver & white challenge
hugs Mandy xx

http://asprinklingofglitter.blogspot.com

 
Norma

Norma

21 december 2010 03:40

Cina, beautiful cards--all 3 of them! Beautifully coloured.
Thanks for joining us at the Magnolia-licious Challenge Blog.

Hugs,
Norma

http://frommycraftroom.blogspot.com

 
Ingen bild

lisettestamps@yahoo.com

28 december 2010 11:53

Beautiful cards! Great Job!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards