Cinas Creationer!

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Carina - 19 november 2010 20:23


så pysselsugen har jag inte direkt varit de senaste dagarna. Nä, inget farligt - bara förkylning men jag blir liksom 5 år igen när jag är förkyld ("däsad bara ridder" och jag är allmänt lessen & kinkig ;) men... idag mår jag bättre så här kommer nu lite från förra veckan :D


Många har ju visat upp såna här tjusiga teljuskort och jag har varit såå sugen på att testa och då speciellt när folk säger att de är så lätta att tillverka... HA! Ja joo, det såg ju ut som ett teljuskort i sista änden men lätt? Icke för mig i alla fall! Utsidan och sedan insidan:


    


Lite impad blev jag i alla fall att jag fick plats med både värmeljus, tepåsar och tändsticksasken där i botten. Det lär nog dröja innan jag testar den här varianten igen :)


Lite ATC-kort till en swapp med jultema på ATC Sverige har också legat på tork:


  


Och så kluddade jag visst till några tändsticksaskar också :)



Får se vad jag hittar på *denna* helgen! Julkort? Alterprojekt? Hmmm... jag återkommer :D


  


PS to my international readers: I actually thought that the Google translation was ok... now I know better :) I translated my blog into English and it was quite funny so I understand if *you* don't understand (ha-ha). I'll try to translate (or write in English) from now on.


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards