Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Trissutmaning!

Av Carina - 14 november 2010 16:41


Ja, så var det söndag igen... Usch, vad helgen försvinner fort iväg :( men jag har i alla fall varit ganska så sysselsatt (pysselsatt?) denna helgen! Jag har gjort tre kort till Trissutmaningen som Onkis skrev om i en kommentar här i bloggen och här är de nu :)


Mitt bidrag till Onkis utmaning:



Det är en hänglastämpel som jag målat med distresser, använt mig av blått och brunt ganska så genomgående (pappren heter Ella Blue från GCD) och det är ett  födelsedagskort som ska nå mottagaren först i december... Inget fel i att vara ute i god tid väl? ;)


Bidraget till Olsis utmaning:



Det är en stämpel från Magnolia (Fluffy Bunnyfeet som jag döpt henne till :) och även här har jag målat med distresser. Vet inte var pappren kommer ifrån men tyckte att de passade så bra för kortet är till lilla Ellas 1-årsdag i december. Vet inte om det syns men jag har glittrat siffran 1 lite extra! En berlock som det står "Princess" på har jag också med :)


 Slutligen så kommer här bidraget till Snojbis utmaning:



Även här en stämpel från Magnolia, blommor från Prima och papper från... ja, vad heter det nu igen? Hmmm, jag har glömt det tyvärr :(  Jag har dessutom använt mina älskade Spellisar, visst är de underbara???


Så nu har jag fixat resten av årets födelsedagskort, ha ha :D  


Nu ska jag börja spåna på Svensk scrapbookings novembertema - minialbum! Ha en fortsatt ämabel helg (det som är kvar av den..).


  


 
 
Lisa-olsi

Lisa-olsi

14 november 2010 16:59

Tack för dina tre jättefina bidrag.
Kul att du vill vara med i vår utmaning :)
Ha det gott!
Lisa

http://olsi.blogg.se

 
onkis

onkis

14 november 2010 20:11

Va kul att du hängde med på våran trissutmaning.
Härliga kort du har gjort.
Lycka till!

http://www.onkis.webblogg.se

 
Maria

Maria

14 november 2010 22:14

God Kväll.
Mycke fina kort du gjort till deras utmaning. Sitter och tittar på deras skisser. De är verkligen fina.
Gjorde ett bidrag men jag tror att jag borde gjort ett kort och inte en ask ; ) Jag hade roligt iaf.
Jag är lite nyfiken hur du tänkte i Onkis skiss. I de andra ser jag tydligt att du följt skissen.
Underbar stämpel den hÄnglar.
Kram
/Maria

http://http:/distresseddesserts.blogspot.com

 
Monique

Monique

15 november 2010 19:38

You make lovely cards.

greetings from the Netherlands
Monique

http://moniquesweblog.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards