Cinas Creationer!

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Carina - 7 november 2010 20:15



Känner du stressen komma smygande? Julmat, julklappar, julstök, julgodis, julkort, jul... Förra årets jul var en av de stressigaste (ja, före jul alltså) jag upplevt och så vill jag inte ha det igen! Detta året har jag lovat mig själv att jag inte behöver stressa, det finns inga måsten, jag ska bara njuta av helgen :) Okej, räck nu upp händerna alla som tror på detta... ha ha ;)  Nä, allvarligt talat så tänker jag försöka hålla mig till ovanstående.


I år är jag dessutom ute i god tid med julkorten för jag började ju redan i januari! Jodå, det är sant - kolla i min blogg för jan 2010 så får du se :)  Med nedanstående tre julkort så är jag nästan klar... wow!


Julkort 1 med Magnolias lyktstolpe och stämpel:



Julkort 2 med en hänglastämpel och glittriga bokstäver:



Julkort 3 som ett "gatefold" med Magnoliaparet på skridskor och dessutom Magnolias papper (ingick i deras goodie bag vid invigningen i sept):




Igår var jag ute i stora världen: jag åkte till Skövde på pysselmässa! Tog tåget för säkerhets skull eftersom jag inte visste hurudant vädret skulle bli (det blev soligt förresten). Mässan var av det mindre formatet men det tyckte jag bara var bra! Jag hade mer tid att verkligen titta på allt istället för att fnatta runt som en galning för att försöka hinna med alla utställare... Det blev lite shoppat, bl.a två stycken pincetter + en sax, clearstamps med änglar på (så rara såå!) och så ytterligare en Spellbinders :D 


Ha en fortsatt go' söndag!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards