Cinas Creationer!

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Carina - 24 oktober 2010 16:10


Nu blev det ett sånt där glapp i mitt bloggande igen (sorry!) men jag har varit upptagen av annat, fylla år och sånt där tjafs ;)


"Think pink" gäller verkligen denna månaden och då speciellt till månadstävlingen hos Ett trykk. Där skulle man satsa på rosa, band/spets, blommor och bling så vad sägs om nedanstående?



Detta bidraget har jag också med i Just Magnolias veckotävling som heter just "Think Pink" :)  


Annars så har jag inte så många tävlingsbidrag denna månaden, blir lite tji på det när man aldrig vinner (gnäll gnäll).


Här nedan är ett födelsedagskort med Halloweentema till en yngre släkting:



Tjejen med katterna är målade med distresser. Stämplat och embossat träden med Black Sparkle (gillar det jättemycket!) och så hängt en och annan fladdermus i träden, ha ha :D   Här är en närbild:


  


Passar även på att visa upp mina senaste ATC-kort (till två swappar på ATC Sverige: höst och ATC Sverige 6 år):



Bry er inte om den fula bakgrunden, korten ligger och torkar på en gammal bricka... Jag är annars fenomenal på att lägga armbågarna i Stickles ;)


That's all folks!


  



Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards