Cinas Creationer!

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Carina - 12 september 2010 13:23


Nu var det ett tag sen sist! Var i stugan förra helgen och grejade lite (mycket lite) och åt / drack gott så då blev det inget pysslat... Passade på att plocka upp så många plommon jag kom åt och gjorde en plommonkaka med dem, sådär gott. Det blir inga äpplen i år, de har blåst ner allihop och sen har de glatt fåglarna och kaninerna som kunnat kalasa på dem :(  Men... de små liven ska ju också leva.


Vojne vojne, min LO nedan på Ellabella kom på delad andra plats i skisstävlingen på Svensk scrapbooking!! Jag är megaglad över detta - det var ju faktiskt andra scrappare som röstade och några stycken gillade ju den :D


Idag har jag ett kort till Månadens utmaning. De hade en jätteläcker skiss att jobba efter och först så tänkte jag "perfekt för mina vintagetjosangrejor" men jag ändrade mig... Se själv:



Spöken, häxor och döskallar så långt ögat når... :D Texten bakom häxan (från Forma Hantverk) är faktiskt textrader av Shakespeare, du vet den där pjäsen som man inte får nämna vid namn ;) Jag tyckte att den passade så bra, lagom ruskig! Banden var favoriter sen innan, bandet med fladdermössen på har jag nog köpt på Tradera och det andra spindelvävsliknande köpte jag på Magnolia häromdagen. Även pappret är från Magnolia (tur att man bor i närheten av Borås).


Sedan kan jag även visa upp mina bidrag till en swapp på ATC Sverige:



Det är en s.k blind swapp så valfritt tema/motiv gäller. Jag gillar ATC-kort! De går relativt  snabbt att göra, man gör åt de där små små spillpappren som man envisas med att spara på och framför allt: de är ROLIGA att göra :D


Ha de' bäst!


     


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards