Cinas Creationer!

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Carina - 16 augusti 2010 17:32


Ja, liiite i alla fall. Jag har ju en hel massa saker på gång och jag tänkte visa upp två färdiga alster här. Vädret har ju varit ganska så "pysselvänligt" i helgen och då får man lite gjort!


Först ut är mina ATC-kort till swappen Sommarvintage (somriga ATC-kort med vintagestuk :) på ATC Sverige:



Sedan har jag ett färdigt bidrag till Svensk scrapbookings tematävling "Tags". Jag kände mig inspirerad så det blev både en distressfärgad framsida med 3D-lack, Magnoliablomma + några andra små blommor nedanför, pärlfloss, wellpapp och svart spets. Jo, och så mina Tim Holtz-stämplar förstås :)



och en baksida med ännu fler stämplar och så embossade jag gatlyktan (syns det?) med svart glitterpulver.

  

  


Den här var riktigt skoj att göra!


Nej, nu ska jag återgå till det som ännu inte är färdigt (jag har scrapverkstad i hela lägenheten verkar det som... :D


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards