Cinas Creationer!

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Carina - 8 juli 2010 22:02


Hej å hå! Har faktiskt knåpat ihop ett bidrag till StampARTics skisstävling! Riktigt skoj med en kortskiss och kort behövde jag ändå göra till syrrans födelsedag :) 


Som ni märker har jag (tillfälligt) frångått mina söta kort - jag tyckte att det här passade henne bättre:



Inget är riktigt torrt på kortet så det är därför som det ser ut som om hon fått mustasch eller nåt. Jag hade lite bråttom eftersom deadline är om två timmar - gott om tid va? Ha Ha :D  


Som vanligt har jag varit frikostig med glitterlimmet, eftersom jag har 28 flaskor eller så så behöver jag inte direkt snåla med det...


Har även gjort klart beställningskortet som skulle till USA, glömde tyvärr att fota insidor och baksidan :(  och jag som hade dekorerat VARENDA sida med en massa krafs och spets och sånt. Typiskt!



"Råkade" slinka in på Magnolia i Borås häromdagen, passade då på att shoppa inte mindre än fem stämplar (jag hade ju inga sen tidigare ;)   


Frågade dessutom när de senaste kommer i butiken och tydligen så blir det någon gång i månadsskiftet juli-augusti. DÅÅÅ ska jag ta en tur igen, har fallit för Japanese Tilda så den måste bara ingå i min samling :)


Annars så kan jag nämna att jag imorgon jobbar min sista dag innan semestern. Can't wait :D


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards