Cinas Creationer!

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Carina - 24 juni 2010 09:46


Skäms lite för att det har blivit ett sånt jätteglapp i mitt bloggande men tiden har inte riktigt riktigt räckt till för allt som jag vill göra. Jobbet har tagit enormt mycket tid och kraft :(


MEN! I'm back ;)


Jag har faktiskt gjort en hel del (beställnings)kort - student- och bröllopskort har gått bra den senaste månaden, puh! Tyvärr har jag varit så stressad att jag glömt av att fotografera alla kort (grrr!) så ni får nöja er med det sista som tillverkades:



Ett enkelt bröllopskort...


Sedan så har ju Svensk scrapbooking midsommarcrop. Jag har hunnit med hela TVÅ bidrag (suck), skulle ha velat göra fler men eftersom jag reser iväg nu så hinner jag inte. Familjesamvaro får gå före scrappandets ädla konst :D


Här är i alla fall de två som jag fick färdigt, ett kort med midsommarblommor (sju stycken!)



och en layout efter skiss:



Ska faktiskt spara på filen med alla utmaningarna, jag får förhoppningsvis mer tid och inspiration på semestern. (Nä, den kommer först om två veckor...).


Ha nu en riktigt skön midsommar, ta det lugnt i trafiken, ät inte för mycket sill, don't do anything I wouldn't do... ;)


           


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards