Cinas Creationer!

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Carina - 9 maj 2010 22:32

Jag hade ju inte tänkt mig att det skulle bli ett så här långt brejk från bloggandet - jag hade heller inte tänkt mig att mina onda axlar skulle sätta P för både det och för scrappandet :( 


Tyvärr så påverkar det onda mina armar, handleder och händer och då får jag 1) ta det varligt med datortiden så att jag fixar jobbet och 2) ta det extra lugnt med mitt scrappande eftersom jag har svårt med "pillet och petet" (händerna domnar). Det kan ju göra vem som helst lessen och kinkig! Tänkte bara göra ett "hojt" ikväll så att ni vet att jag fortfarande finns här ;)


Har ändå under min frånvaro gjort ett födelsedagskort och några ATC-kort som jag glömt att fotografera... Suck, man kan ju inte tänka på allt.


Här är dock en sak som jag kom ihåg att ta kort på! När jag var på mässan på Åhaga så passade jag på att köpa lite lådor och här är en av dem altrad och klar :)

     


En låda för tepåsar är väl aldrig fel? Nä, jag tänkte väl det (ha-ha :)


Ha de' gôtt!


    


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards