Cinas Creationer!

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Carina - 16 april 2010 15:44

Hörde ni att jag gick upp i "cega hö"? ;)  Man har hela helgen framför sig och det känns som om helgen ska vara minst 72 timmar... Visst är det ok med att sjunga lite falskt om fredagsmys då? :D


Imorgon ska jag roa mig med att vara barnvakt åt minsta guddottern Miranda, snart 3 år. Den ungen sitter inte stilla många sekunder! Det räcker med att titta bort en stund så vips har hon fått på sig jacka och stövlar för att gå och hälsa på hos hästarna (hon älskar hästar). Funderar allvarligt på att ha en löplina till henne, fem meter eller så, med mig i ena änden och Miranda i den andra... Då kan hon inte försvinna i alla fall! Ha-ha :P


Har glömt att blogga mitt bidrag till månadstävlingen hos Kort i fokus. Kortet blev klart förra helgen men men... man kan inte komma ihåg allt!



Nu ska jag fortsätta med att samla inspiration till CountryScraps vårcrop! Du hänger väl med? :)


Ha de' bäst!


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards