Cinas Creationer!

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Carina - 6 mars 2010 12:32


jag sitter och klappar på just nu? Min alldeles egna råååsa DreamKutz!!! En sån har jag tittat länge på och när Scrapbruket hade ett erbjudande (som jag då inte kunde tacka nej till ;) så slog jag till! Nu slipper jag reta mig på att min skärmaskin skär snett (iofs bara med en/två millimeter eller så - men det räcker!) och så blir det ju mycket lättare när jag ska göra mina BIA-album. Det är mycket pengar förstås men jag resonerade som så att det är bättre att köpa något rejält för en större peng än att lägga många små pengar på skräp...


Igår var vi "ett gäng" från jobbet som åkte ner till Göteborg för att äta middag med en före detta jobbarkompis. Jättekul att träffa henne igen och restaurangen var helt ok. Jag som brukar säga att jag aldrig går på restaurang... detta var mitt andra besök på "lokal" på två veckor - det går aldrig väl det här ;)


Håller på med ett beställningskort och de nya utmaningarna på Svensk scrapbooking. Kommer förhoppningsvis ut bilder imorgon - ses då :D


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards