Cinas Creationer!

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Carina - 9 januari 2010 15:02


Det är kallt!!! Allting fryser (utom de förb-e sniglarna då) och trots soligt väder idag så har jag ingen lust att gå ut. Len var här för en stund sedan och försökte få med mig ut på en promenad, "nu är det ju bara 15 grader minus"... Näe, inget lockande direkt ;)  Det är skönt att få vara vegetativ ibland!


Har gjort klart ATC-korten Vintage Valentine till swappen på ATC-Sverige:


  


De fina bilderna har jag hämtat hos trevliga Graphics Fairy. Gillar du vintage så gör ett besök - du kommer inte att ångra det :)


I förra inlägget så skrev jag om mitt 2010-projekt med min BOM och nu har jag även ordnat omslag + skurit till elva sidor till till mitt album. Har dessutom gjort åt mer "spill" - tänk så bra!


  


Har inte bundit in alla bladen än. Tror att det är lättare att hitta rätt storlek på spiralen när jag vet hur stort det blir...


Har du städat ut julen än? Jag har fortfarande kvar allt men imorgon så packas allt in i lådorna för då är julen slut! Du har väl märkt att det blivit ljusare redan? Underbart! Längtar till våren :)


  


ATC

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards