Cinas Creationer!

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Carina - 6 januari 2010 16:12


BOM = Boken Om Mig!

Har ju aldrig scrappat om mig, bara om andra (det är dessutom mycket roligare att fotografera andra ;) men eftersom Svensk scrapbooking nu har en BOM-utmaning och man inte behövde scrappa i fullformat så tänkte jag "varför inte"?! Miniformatet jag har valt till mitt album är 7x5 tum, det är lagom att börja med. Kul dessutom att få greja med min BIA som ibland ser lite övergiven ut på hyllan. Har inte bundit in något än, har ju bara gjort ett blad + omslaget än så länge...


Så här blev mitt januaribidrag på temat "Tankar om 2010" (ja, det räcker med att göra ett i månaden):



Journalingen på de små lapparna är - som synes ;) - dold. Det där med att fotografera sig själv är inte min grej men för en gångs skull så är jag med på bild, starkt beskuren men jag finns ändå med :D


För övrigt så har jag denna lediga dag gjort några ATC-kort, torkar just nu, på temat Vintage Valentine till en swapp på ATC-Sverige. Jag är ute i riktigt god tid och det känns ganska bra (mitt nya liv?).


Och snöat har det gjort... Var ute vid lunchtid och sopade bort tre ton snö från min bil. Förhoppningsvis så håller det sig till imorgon när man ska åka till jobbet igen. Är inte så jätteförtjust i att halka omkring på vägen :(  Ja ja, det är smällar man får ta när man bor i Sibirien som skånska syrran säger! Nu ska jag fixa middag: potatis- och purjolökssoppa - väldig enkelt och väldigt gott :)


  


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards