Cinas Creationer!

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Nettans

Av Carina - 3 november 2009 19:29

har en jättefin bloggcandy! Titta här:


Bloggcandy nettans nov09 med text


Visst är det väl helt dräggelframkallande? Habegäret slår till... ;-)


För övrigt så är det lugnt på pysselfronten. Jag samlar kraft inför en scrapträff den 14 november och en den 21 november. Som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska ta med men det brukar ju ge sig!


 
 
ScrapFia

ScrapFia

4 november 2009 11:48

Hej Gumman!!
Jo du, den bloggcandyn gör att man nästan drunknar i dregel!!!!! Nu vaknade mitt lilla ego till liv, det kan jag lova ;) vill ha vill ha vill ha...
Jag har haft lite lugnt på ATC fronten, men desto mer på kortfronten. Det är julkort som gäller för mig nu! Har ett litet lampprojekt på G oxå...får se hur detta slutar ;) Jag menar, jag är ju inte direkt något ljushuvud, ha, ha ;o)
Ha det nu så gott och hoppas du slipper från den värsta influensabacillen!!
KrAam Eva

http://scrapfiaspyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 8 juni 2013 17:00

Nej, det är inte ett kort som är gjort en låda utan ett "braåhakort" som jag lägger i min låda tills jag behöver det ;) Ibland tycker jag att det är roligare att måla motiv än att göra kort så när jag då får på mig kortskaparmössan så har jag färdigm...

Av Carina - 1 juni 2013 13:30

Jag har en känsla av att det tillverkas en hel del studentkort runt omkring i "scrapposfären". I år är jag inget undantag då systerdotterdotter Elin tar studenten den 5 juni! Förhoppningsvis så kommer det att vara vackert väder när det är utspring oc...

Av Carina - 26 maj 2013 15:29

Här har vi (släkten) gått i väntans tider då en yngre släkting väntat barn. Jag var bombsäker på att det skulle bli en liten kille så vi diskuterade pojknamn, jag köpte ett blått scrapalbum och gjorde detta kortet i blått:       Jag skulle b...

Av Carina - 16 maj 2013 17:30

Ja, just denna sången sjöng man ju för några veckor sedan (dock med lätt skallrande tänder kan jag meddela ;) Våren har varit seg med att komma igång men just idag - IDAG! - var det ljumma vindar och uteserveringarna har vaknat till liv på allvar! :)...

Av Carina - 28 april 2013 18:30

Vädret har ju lämnat mycket att önska... Igår haglade det och var kallt och eländigt och våren verkade långt långt borta. MEN! idag i alla fall har det varit vårsol :) Fördelen med skräpväder är ju att man kan ägna sig åt scrap istället. Jag kluddar ...

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards