Cinas Creationer!

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Carina - 26 september 2009 17:09


Idag har jag varit på mässan i Partille och jisses vad folk! Jag trodde att det inte skulle vara så många där eftersom den "stora" mässan i Göteborg snart går av stapeln men... jag trodde fel ;-)

Slog mig själv med häpnad, jag hittade rätt med en gång (har aldrig varit i Partille innan) - behövde inte göra några u-svängar och körde inte fel en endaste gång! Och dessutom hittade jag ut sedan igen på första försöket när jag skulle hem. Undrens tid är inte förbi!


Det var riktigt roligt att titta på de nya hänglarna som släpptes idag men det blev bara en. Har ju "jagat" svampfamiljen ett bra tag men den fanns bara som en del av det klubbkitet som såldes för några år sedan så... jag köpte hela kitet! Blev alltså en ny och många gamla :-) och det blev ju ändå några som jag inte hade. Det var nog tur att de inte tog kort för då hade det blivit många fler...


Shoppade sedan stämplar m.m hos Stämpelboden och visade upp min namnskylt (bild kommer nog i deras blogg för jag - eller rättare sagt skylten! - blev fotograferad) jag gjort till deras tävling. Man kunde nämligen - om man hade tur - vinna deras julkit om de drog rätt lott. Och gissa vem som ringde till mig för 10 minuter sedan???? "Hej, det är Puck på Stämpelboden. Du har vunnit vårt julkit." Blev alldeles chockad (men på ett bra sätt förstås ;-) och nu sitter jag här fortfarande och ler! Vilken bra dag!!


Köpte även papper från Inkido och Graphic 45 (fullkomligt dräggelframkallande) så nu får det snart bli julkortstillverkning med dessa och allt det andra jag köpte på mässan. Se här:


  


Det kommer att bli mycket blodpudding denna månaden...


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards