Cinas Creationer!

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Carina - 8 september 2009 21:25

Ja, det börjar likna när man var yngre och skulle föra kassabok. Man var så duktig och skrev in allra första utgiften (kassabok: 1,50 - jo, det kostade inte mer på den tiden ;-) och sen så bidde det inte så mycket mer än det... Likadant ser det ut här i bloggen. Kan faktiskt skylla på det dumma jobbet som tar alldeles för mycket tid från min hobby och dessutom blir jag "yrkesskadad" på kuppen. När axlar och rygg värker så är inte pyssellusten så stor direkt :-(

Nå, i vilket fall som helst så kan jag glädja (?) er med två nya skapelser. En yngre släkting som fyllde 15 år häromveckan (skönt att man kommit förbi den åldern!) ville ha ett kort men inte med för mycket "gullegull" på - alltså fick jag lägga band på mig och inte ha för många blommor, spetsar och sånt. Gick väl ganska bra?!

     

Fick sedan - hör och häpna - klart en LO också! Det är ju nåt fantastiskt! Jag har så många layouter på gång men jag verkar aldrig bli riktigt klar... Det gör ju också att när jag fastnar för någon skiss nånstans så missar jag ofelbart "bäst-före-datumet" - suck. Ja ja, de ligger väl och mognar eller nåt ;-)

  

Om inget oförutsett inträffar så återkommer jag inom kort med bilder på de layouter som är publiceringsfärdiga ;-)

Ha de'!

Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards