Cinas Creationer!

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Carina - 9 maj 2009 15:52


Har tyvärr inget nytt att visa, jag har gjort några ATC-kort till en swapp ("De fyra årstiderna") och ett konfirmationskort till en yngre släkting men hittar inte kameran just nu :( 


Det mesta (inte bara scrapsaker! ;) är just nu nerpackat pga målning/tapetsering här hemma så det lär dröja "en stund" innan jag får allt på plats igen. Men... å andra sidan kanske jag kan planera bättre för min scraphörna när jag så att säga börjar från scratch :) Ja ja, inget ont som inte har nåt gott med sig!! Fast det skulle ha underlättat om jag inte hostat och snorat hela tiden, gott om feber hade jag så jag skyller på den (feberyran alltså) när jag beställde en BIA i veckan!!! Japp, jag ska äntligen bli med en sådan maskin, har ju funderat på det länge men nu slog jag till! Enda sorgesamma är ju att den får förbli nedpackad ett tag (men den lär väl inte börja mögla tror jag... ;)


Skryteriet då? Jooo, jag vann faktiskt apriltävlingen hos Kort i Fokus med kramkortet i förra inlägget... Vinsten kommer från Pyssellyckan - ska bli skoj att se vad det blir för de har många fiiina saker där :D


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Skapa flashcards