Cinas Creationer!

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Carina - 22 mars 2009 20:11

saker kan jag ju inte påstå att jag gjort :) ja, jo jobbat förstås och så de vanliga tråkiga sysslorna som städa, tvätta etc men liiite scrap har jag hunnit med.


Jag brukar aldrig skicka en mängd påskkort, det är bara några få "utvalda" som får kort till påsken. Här är t.ex de påskkort som jag tänker skicka i år:


Påskkort


Scrappers har ju haft crop veckan som varit, många roliga utmaningar så att alla kan hitta någon eller några som de får lust till. Jag gjorde inte mer än tre men det är ganska lagom för mig... långsam som jag är! Här nedan är till kortskissen:


Kortskiss - Scrappers


och här en layout:


Utmaning layout - Scrappers


och så var det ett av påskkorten ovan :)


Har även skickat in till Pyssellyckans marstävling och här är det bidraget:


Pyssellyckan - tävlingsbidrag


Har försökt att städa lite bland mina scrapsaker men jag tycker bara att jag flyttar dom från en plats till en annan... En sak har jag dock kommit på: jag behöver en egen låda bara för ATC-saker (pappersspill, stämplar och sånt som är bra till ATC-kort). Jag ska ha den billiga varianten - en altrad skokartong ;)


På torsdag ska jag gå på kurs på Handstämplat! Vi ska pröva på BIA:n, detta är ju något som jag funderat mycket på om jag ska köpa eller inte. Kan ju vara bra att kolla lite innan om jag nu tycker att det är så roligt med denna maskinen innan jag ev slår till och köper den! Återkommer med rapport efter torsdag :)


Presentation

Translate my blog!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Sunday Sensations

JUST FOR YOU EVERY SUNDAY-TUESDAY!!


Ovido - Quiz & Flashcards